Tuesday, August 29, 2006

Sdrawkcab Tsop... (Backwards Post)

Siht tsop si yleritne sdrawkcab. Llew, drow drawkcab dna ecnatnes drawrof. (Eheh... siht sdnuos dnik fo Naissur).

I desu ot eb elba ot kaeps sdrawkcab ylriaf yltneulf, tub I tsol taht ytiliba a elihw oga! Eno gniht I desu ot syawla yas saw, "My name is Amanda Jane Smith", hcihw fo esraoc setalsnart kcab otni Hsilgne sa 'Ym eman si Adnama Enaj Htims' . Won taht I kniht tuoba ti, taht si eht ylno gniht I nac llits yas yltneulf sdrawkcab.

M'i ton erus erehw I dekcip pu eht aedi fo gnitirw na eritne tsop sdrawkcab. I kniht ti saw no enomos sesle golb etis... ho llew.

I kniht s'ti lla ni eht yaw I nac esilausiv eht drow M'i gnikool rof, taht ym ytiliba ot kaeps sdrawkcab semoc morf. I naem, fi uoy ees a drow ni ruoy daeh, naht s'ti reisae ot yas ti sdrawkcab. M'i yllaer gnitteg kcis fo taht drow won... SDRAWKCAB!!! gniyona (Si taht woh uoy lleps ti Etak?... Yeh, uoy dluohs esingocer ruoy eman sdrawkcab Sutak, esuaceb uoy syawlla etirw ti sdrawkcab no ruoy sgateman [si taht eno drow ro owt?])

I kniht I evah dias hguone (Hoo... taht dednuos adnik Hsinaps...ro ton!)



UC Noos!


S.P. esaelp od ton tniop tuo ym swalf sselnu uoy evah nekat eht emit ot daer ym eritne stop... knaht uoy!

13 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Eh eh eh! lufrednow! I ma os duorp! On smsitirc morf em! AH! Me is Em sdrawkcab! LOL!

5:51 pm  
Anonymous Anonymous said...

Me em me em me em me em me em me em...

lol lol lol lol lol lol lol lol lol...

5:52 pm  
Blogger Amanda said...

Haaaaaa! t'nod esufnoc em Me! eheh!

5:54 pm  
Anonymous Anonymous said...

yrros!!! ME!

5:55 pm  
Blogger Ascasewwen said...

I'd also comment Sdrawkcab but

a) that would be unoriginal given you've just done a whole post backwards
b) that is too hard. And I have nothing to say unless I do what Im doing and say why I'm not commmenting backwards
c) I've done my little journey into backwards writing on K'ville.

hehe

5:56 pm  
Anonymous Anonymous said...

lol. ko! ees fi ew erac!! lol.

psnnnnp! ro dlouhs ti eb pnnnnnsp?!

5:58 pm  
Blogger Ascasewwen said...

pnnnnnsp!!!!!

5:58 pm  
Blogger Amanda said...

Yhw eht s'P no nnnnns Me?

6:00 pm  
Anonymous Anonymous said...

tghouht os! Lla eht yaw!! pnnnnnsp rof reve!

6:00 pm  
Anonymous Anonymous said...

Tsuj ot yfiralc, eht p si no nnnnns esuaceb Etak desu a p nehw ehs etorw reh golb os i etorw reh a nsm egassem htiw p ni tnorf dna dniheb hcae drow. Os fo esruoc nnnnns emaceb pnnnnnsp! lol. Os won uoy wonk!

Eh eh eh!! EM!

6:11 pm  
Anonymous Anonymous said...

gniyonna dna syawla. Otherwise I'm impressed!!!!

8:40 pm  
Blogger rainweb said...

YOU PEOPLE!!!!!

10:42 pm  
Blogger Amanda said...

I t'nac eveileb I etorw a tsop sdrawkcab!

10:06 pm  

Post a Comment

<< Home